Kycklinghalsar - är det mat ?

Ja, Ligan älskar sina kycklinghalsar och kycklinglever från Bjärekyckling.
Igår hade jag besök av Marianne.
Hon, eh fick lite fika.
Typ
FAST, först så fick hon jobba.
Lite  *hostar hysteriskt*
Alltså, jag tänker ofta på att mina kära vänner och fikakompisar inte ska lägga på sig.
Mina kakor innehåller ju liiite onyttigheter.
SÅ, *host* jag hade liksom 9träpelletssäckar i bilen.
Hrmf............................   Eh, på 16kg var.
*host*
SÅ, Marianne kastade glatt upp en säck på var axel och sprang upp för mina två trappor.
Fyra och en halv gång.   *fniss*
Nå, upp kom dom iallafall.
1000 miljoner tack för hjälpen.
Nu får du ledigt några månader.    *ler*
Jag skulle aldrig klara mig utan mina underbara "bära-vänner".
Så, väl uppe blev det god kladdkaka och lite citronkaka och julkaffe.
*mums*
Sen pratade vi lite om Milles mun och hans problem.
Mille åt ju förut dom stora RC:s maine coonkulor och mådde då bra i munnen.
MEN, det fodret är verkligen inte bra och Mille fick andra hemska problem istället.
SÅ, nu är det liksom moment 22.    *suck*
MEN, som stort tack för hjälpen så tänkte Ligan och jag att vi erbjuder Bjärefågels underbart goda kycklinghalsar.
Så löser vi Milles munproblem.
Sagt och tänkt.
Ner packades två av Ligans finaste och godaste kycklinghalsar som tack för bärhjälp och göra Mille och Zammy glada.
Hur det gick ?
hehe
Ja, det får ni gå in och läsa om själva HÄR.   :-)

Kommentarer
Postat av: mooch

Upptäckte när jag kom hem idag att någon (jag misstänker Mille) hade släpat ut en bit kycklinghals och lagt på dörrmattan. Han måste ha tänkt att mamsen var säkert hungrig när hon kom hem. Vilken snäll katt jag har, eller hur?!!

2010-11-22 @ 22:38:38
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

asgarv Japp, jättesnäll.

2010-11-23 @ 08:10:47
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0