Olivers tass

Nu har jag äntligen lyckats lokalisera skadan.
Han har ett skärsår i en trampdyna.
Alltså inget brutet, inget vrickat eller stukat som jag först har misstänkt.
Jag har visserligen slagit det ur hågen då han mellan varven går som om inget har hänt, för att sedan i nästa sekund sitta med tassen i vädret.
Jag har inte fått undersöka och att ändå göra det med en ålande katt är rätt svårt.
Men idag lyckades jag och ser alltså nån form av skärsår i trampdynan.
Nu vet jag av erfarenhet att man inte gör något åt sådant, så det är bara att vänta.
Som tur är så har jag Ringblomssalvan kvar härute så nu smörjer jag med den.

Kommentarer
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Skönt att det inte var värre!

Såg nu att du lämnat kommentarer i min blog - tack! VAd gäller snöovädret, så är det skillnad på att bo i inlandet och i skärgården.

Skrivbordet byts INTE ut

Skulle du till CKH djurfoder/Carina och fika? Hon lovade ringa. Eller så glömde hon det...........

2010-11-07 @ 11:26:56
Postat av: Inkan o Ligan

Jodå, jag SKA dit.

Tiden räcker inte till bara. :-(

2010-11-07 @ 11:37:28
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: carina

Skoj att du kikade in till mig! Välkommen tillbaka.

Vilka söta katter du har :)

Ha en bra dag!

Kramar

2010-11-07 @ 12:13:08
URL: http://Izors-blogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0