TomteLatte LUSH och Vikten

LUSH
I torsdags när jag kom hem från Söderhamn gick jag bara FÖRBI LUSH.
DET mina vänner är en bedrift.
För att vara jag.
MEN, det är ju jul snart och jag MÅSTE spara mina pengar till ANDRAS julklappar.
Men JÖSSES vad sugen jag var att gå in och bara dra in doften.
I och  för sig räcker det att stå utanför och dra in doften, vilket jag iof självklart gjode. hehe
Snappade raskt åt mig en tidning som låg utanför och gick sedan vidare.
Nåja, jag tog ett raskt kort från min urusla jäkla mobilkamera.


VIKTEN
Jag har gått ner rätt exakt 10kg nu.
Jag är sjuuuuuuuukt stolt.
Dock har jag haft några otroligt jobbiga veckor på hemmafronten, så min karraktär har haft några rätt rejäla törnar.   Träningen har kommit lite i kläm och min gard har ibland ramlat ner.
Rejält
Idag hade jag garden vid knävecken.
Efter förmiddagens inställda familjehemsföreläsning, som jag sett fram mot massor, så åkte jag till Ica och köpte mig en TomteLatte.  Jag har nämligen massor av gånger tänkt åka till Landet men valde att stanna hemma och gå på föreläsningen. NÅN hade dock missat att meddela mig att den var inställd.  :-(
Jag kan meddela att jag INTE var glad.
En hel helg åt skogen då jag hade kunnat vara på Landet istället.   *moooorr*
Men TomteLatten var god.   *ler*


Latten med vispgrädde och kanel ovanpå.

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Stort GRATTIS till de tappade kilon! Heja dig!!

2010-11-27 @ 22:15:44
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Lisbet Lindell

WOW så duktig du är, både vad gäller LUSH och din viktminskning, GRATTIS!!!



Kram Lisbet

2010-11-27 @ 22:28:33
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Då är vi på samma minustrend, men jag har hållit på mycket längre för att komma dit. Men så länge det går neråt så............

Jag får väl prova på det där Lush någongång, har helt missat vad det är för något

Nu ska jag skotta snö, det är också träning

Postat av: Anna & Nova

Vad duktig du är som har gått ner så mycket i vikt :) Den latten var du mer än värd :)



Kramar

2010-11-30 @ 09:07:45
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0