Uppe med tuppen

Eller möjligen före.
Känns så iallafall.


Klockan 05 pep telefonen att "nu är det dax att gå upp".
Själv hade jag inte riktigt samma åsikt om att det var en bra ide, men hade dock inte något val.
Mina älskade kissar är dock alltid snälla, trevliga och sällskapliga så dom höll mig sällskap i badrummet.
Alla fem.
Totte fanns säkert där i faggorna han också nånstans.
Inte för att hålla mig sällskap utan snarare för att kolla om det skulle bli mat.   *ler*
Självklart blev det mat.
Till kissarna alltså.
Själv tog jag min obligatoriska Latte inne på centralstationen på Espresso House.
Lägger till ett coffee card på min önskelista.   *ler*
Glömde min MP3.
Klantigt
Brukar lyssna på musik eller radio i den när jag åker tåg.
Jaja, får klara mig utan.
Ute var det riktigt vinterväder idag.
Jättefint med snön.
Ljust och mysigt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart är hon på väg nu?



Kram och god morgon!

2010-11-25 @ 07:31:07
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Ligans Talesman

Bara till Söderhamn över dagen.

2010-11-25 @ 07:34:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0