164 dagar kvar IDAG

och nu har jag bestämt mig.
Efter sisådär 3års funderande, planerande, sökande och webbletande.
Jag ÄLSKAR att planera som ni nog har förstått.
Det är liksom merparten av resandet.
Nå, efter många besvikelser över vad skulle vilja göra, men inte har råd med.
Ja, nu är jag inne på min födelsedag i mars igen.
*skratt*
Ja jag veeeeeeeeeeeeet, jag ÄR inte klok.
OCH ??!!
Det är ju faktiskt mitt liv och min födelsedag.

SÅ........................... bortgår gör då:
* Delfinsimning i fjärran länder
* Resa med Hurtigrutten
* Resa på Göta Kanal
och en hel del andra saker jag skulle vilja göra.
Det jag HELST vill är att samla mina underbara älskade barn + Anna och allra helst älskade Marie.
Ni är dom som betyder allra allra mest för mig.
Tyvärr har jag inte råd.
Men nåt ska vi göra tillsammans.

Det jag till slut bestämt mig för är att åka till Kolmården med Anna.
Anna, visst följer du med mig ???
Marie, jag vill ha med dig med !!!

Jag har läst en hel del när det gäller att simma med delfiner utomlands.
Att många av dom dör av både stress och sjukdomar.
Det har iof även skrivits att delfiner har dött på Kolmården också.
Här kan du läsa om det.
Jag vet inte om det stämmer.  Själv känner jag ändå att dom på Kolmårdem blir väl omhändertagna.
Det är just därför man INTE får simma med dom.
För delfinernas skull.
Jag ska ringa och prata med Kolmården dock och höra vad dom säger.
Har ni några åsikter ?

Jag hinner kanske ändra mig igen.   *ler*
MEN, just nu är det detta jag vill göra.
Varför jag inte kan ha med mig barnen är därför att man bara får ha med sig en person under dagen.
Man får ju föreläsningoch sen sitta på bassängkanten och då får man bara ha med sig en person och då väljer jag Anna.

Kommentarer
Postat av: Gunila och Frasse

Vi håller tassar och tummar för att din stora dag blir alldeles underbar! Problemet blir väl att välja :-)

När du skickar in berättelserna om Ligan är det jättebra om du också lägger med separata bilder på dem. Då kan de få var sitt inlägg. Vi kan ju ha samlingsbilden med på alla ändå.

Ha en härlig helg allihopa! :-)

2010-10-16 @ 12:58:57
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0