Beautiful bubbles.......UNDERBAR sajt

Som dom flesta vet så älskar jag LUSH.
Jag badar året runt MINST två gånger per dygn.
Ibland tre.
Min kollega på jobbet har en vän i England som säljer sånt här.
Det är allt möjligt.
Badbomber, krämer mm.
K:s vän skickade två badbomber till mig och jag fullständigt TOKÄLSKADE dom.
Dom luktade fullständigt ljuvligt och hela jag luktade gott länge efteråt.
Plus att jag blev mjuk i skinnet.
Dessutom var det nån form av glitter i bomberna och när jag klev ur var hela jag glittrig.
Jättemysigt

Jag rekommendrar VARMT denna sajt.
Det går utmärkt att beställa via nätet och enligt min kollega K ska det inte vara speciellt dyrt, men det får ni själva kika på såklart.
Jag har den här sidan som länk på jobbet och när jag av olika orsaker känner mig ledsen eller nere eller bara har tråkigt så går jag in och tittar på bilderna.
Då blir jag glad och varm och känner mig genast bättre.
Jag har lagt till till länken i min högersida på bloggen om ni vill leta rätt på den senare.

Titta och njut
- Nej, dom går inte att äta.   *ler*








Vill bara tillägga att det finns inte bara badbomber utan även tvålar och krämer.   :-)

Kommentarer
Postat av: Claire

I just wanted to say 'tack så mycket'



It is very kind of you to publish some of my photos, and of course the link to my website on your beautiful blog.



Thank you again!

Claire

2010-10-29 @ 21:03:32
URL: http://www.beautifulbubbles.co.uk/
Postat av: Erica

Wow!!! Vilka helt underbara, var inne på sidan och spanade och allt såg ju otroligt mysigt ut. Nu har jag ju inte badkar tyvärr men jag ska fundera ut vilka som är i behov av julklappar eller så. :) Tack för tipset!

2010-10-29 @ 21:17:02
URL: http://www.cheeserica.com
Postat av: Anna & Nova

Nu saknar jag ett badkar kan jag lova :( De ser faktiskt ätbara ut, mums :)

2010-10-30 @ 10:43:55
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0