Kära anonym

Gällande ditt svar i mitt inlägg Jag har inte gått upp ännu.

Jag tror inte kära anonym att vi har riktigt samma syn på vad en sann djurvän är.
Men det är okej.
Vi är människor och olika.

Vad är en sann djurvän för dig kära anonym ?
Är det att slumpa ut en katt till vilket pris som helst kära anonym ?
Är det att ge bort katten oavsett hur nya ägaren är kära anonym ?
Är det att kasta bort sin bästa vän vart som helst kära anonym ?
Vad vet du om pris kära anonym ?
Vad vet du om hur jag resonerar och diskuterar och hur priset i slutändan ser ut kära anonym.
Kanske är det så att det är just såna som dig kära anonym jag avskräcker med ett pris på 2000kr.
Kanske är det såna anonyma som du kära anonym jag vill bli av med.
Kanske är det fega personer som vill ha en gratis raskatt, helst okastrerad kära anonym.
Kära anonym, det finns gott om mjukisdjur.
Du kommer dessutom säkert få svar på din fråga vad det lider kära anonym.
Fortsätt bara att läs här kära anonym.   :-)
Plus att jag är väldigt glad att Oliver inte bor hos dig ! och ingen annan av mina älskade katter heller.

pst......... ip-adresser är sånt som loggas och talar om var man befinner sig och bor.   dst...

Ja, jag nu tagit bort alla kommentarer.
Varför ??
Tja, varför inte.  :-)


Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Det finns gott om såna som denna Anonym, du anar inte hur många såna man stöter på som uppfödare, SUCK...



KRAMAR Lisbet

2010-10-18 @ 09:18:23
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Jodå, jag vet.

Har varit uppfödare plus att jag placerat om både katter och hundar. :-)

Mest fega jävlar iof.

Men men, ipadressen finns ju sparad. :-)

2010-10-18 @ 09:30:28
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Malin

Inget att bry sig om bara en idiont som dessutom inte vågar stå för vem han/hon är. Håller med Lisbet (igen tror jag minsann), som uppfödare får man MÅNGA puckon som hör av sig, som vill ha gratis, som tycker det är för djävligt hur dyra valparna är.

Du hittar snart hans hem, önskar det hade varit hos mig.

Kram

2010-10-18 @ 12:12:40
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Lilla skutt och Janssons matte

Nu blir jag lite matt...Tänk att det finns människor som stör sig på att du bryr dig om dina katter så mycket att du sätter deras bästa framför ditt eget... Tänk om dessa människor kunde bry sig om de katter som verkligen far illa och ägna sin energi åt dem istället. Det finns ju en och annan att verkligen sörja över. Herrejösses säger jag bara och hoppas att du inte tar vid dig. För du älskar dina djur. Det vet jag.

2010-10-18 @ 22:48:13
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Ja men visst är det spännande.

Att umgås med´maine coon såkallade "uppfödare" som är anmälda går dock bra. :-)

2010-10-19 @ 07:40:20
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0