Lite mer shopping

Tog det lugnt imorse.
Lyssnade på radion, slösurfade lite och sen upp.
Dom vanliga rutinerna.
Ge katterna mat.
Ge mig lite mat.
Tömma lite lådor och sen iväg till vattengympan.
Lika härligt som vanligt.
Har dessvärre lite ont i ryggen och ont i en fot ?!
Förstår inte vad jag gjort med foten ??
Men det gör att mina crawlövningarn blir lite sega.
Kan inte sparka riktigt med den foten och benet.
Jaja.......... det går väl över.
Sen åkte jag iväg in till stan till mitt favvoställe LUSH.
Alla mina tvålar är ju slut nu, så jag behövde påfyllning.




Honey I Washed the Kids - Helt underbart krämig och ljuvlig doft


Sultana of Soap och Porridge Soap är nya för mig.
Ska bli spännande.




Sen är jag fortfarande på jakt efter en ansiktskräm jag tycker om.
Hade en jättefavvo förut som jag gråter över att den inte finns längre.
Den heter Almond Kisses och finns inte i Sverige längre.   :-(
Idag testade jag en annan så får vi se vad jag tycker om den.


Sen köpte jag en blå som ska vara bra till grått hår.
Den är hysteriskt lila och det är så häftigt.
Fast håret blir dock inte lila.
Synd :-))


Sen fick man en parfym om man handlade för mer än 350kr, vilket jag ju kom upp i med råge.  *ler*


SEN, när jag var klar så gick jag självklart till Espresso house och köpte en Latte.
PLUS en underbart ljuvlig bar.


Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Åh jag älskar Lush produkter :) Har dock slut på alla mina :( Jag har aldrig varit i en Lush affär utan har fått i present. Tror man kan beställa via nätet också så jag kanske skulle göra det. Det schampot som du har köpt är superbra och luktar så gott :) Måste köpa det igen :)

2010-10-10 @ 14:06:47
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0