Min Sessan flyttar

Jättetrevlig familj var och hälsade på igår.
Dom hade två små barn med sig.
Den ena lilla gick fram till terrariet och kikade in.
Vet inte vad hon hade förväntat sig lillskruttan, men helt klart inte en orm.
Ett illtjut och sen gick hon därifrån.   *ler*
MEN, dom var rätt nyfikna på honom iallafall.
Totte visade sin bästa sida när han glatt fräste åt dom små barnen.
Bra jobbat Totte.
INTE rätt sätt att få ett nytt hem va !!
Sessan är ju liiite försiktig av sig.
Men, när hon fick för brorsan, så kom även hon fram och åt korv från både barn och vuxna.
Dom är inte vana vid småbarn mina kissar.
Har ju inte så många i den åldern i min bekantskapskrets.
Men dom var jättegoa och lyssnade verkligen på sina föräldrar, även om det var svårt att hålla sig i stillhet när dom helst ville klappa på kissarna.
Prinsen, som ju faktiskt är van och uppväxt med en 3åring, försvann som en avlöning.
Catarina, VAD beror det på ?   *ler*
Dom kommer tillbaka en gång till och träffar henne och lämnar en filt.
Sen när hon är klar kastrerad och vaccinerad och chippad och såret läkt så får hon flytta.
Min lilla plutta.

Kommentarer
Postat av: Max & Måns

Kanske det var så att Totte inte ville bo med dem!

Vi missar känner på oss när det är rätt, och är det inte det säger vi vänligt men bestämt ifrån!

Uuuuuunderbar bild!

Nosbuff

/M&M

2010-10-21 @ 20:14:54
URL: http://sorpingskatterna.blogg.se/
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

haha Vänligt vetekatten men ni har säkert rätt.

skratt

Ni skulle sett hans min. Fniss

2010-10-21 @ 21:39:31
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0