Mys i Ligan-Land

Visserligen är det nog bara Matte som myser av det här.
Öppna ljus har vi slutat med här hemma.
Det och Ligan-Katter är en dålig kombination.
SÅ, nu har Matte ett alldeles speciellt ljusbord där inga Ligan-Medlemmar med 4tassar får vara.
Jag älskar mitt fina ljusbord.
Det är det bästa med den här mörka och kalla årstiden.
Ljusen är fina coh dessutom värmer det ett fruset Matte-hjärta.


Det är fina ljuset fick Matte av Lill-Matte.
DET värmer Mattes hjärta jättemycket.


Sen är det ju Halloween i helgen.
Tror jag


Dom här ljuvliga kattljusstakarna köpte jag i en underbar Braha-affär i Härnösand.
Jag gjorde resor dit upp förut med mitt förra jobb.
Härnösands affärer går man igenom på exakt 55minuter.
*ler*
Men mest tid tog det att kika in här och strosa runt.
Dom hade en blandning av choklad, the, kaffebönor och bra-ha saker.
Bland annat en hel del kattsaker.
Jag tror inte jag gått ur den affären en enda gång utan att ha gjort av med ca 400kr.
Minst







Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Det är mysigt med ljus, men vi har bara lyktor här hemma, men det går bra det med. Nosbuff

2010-10-29 @ 19:53:23
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Anna.S

Åh vilka fina ljus, vad mysigt :)

2010-10-29 @ 22:13:20
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0