Snart är det slut :-(

Idag var näst sista gången på crawlkursen.
Jag missade ju förra gången på grund av att jag var sjuk.
Trist
Vi hade vikarie idag för vår ordinarie tränare har opererat sin arm.
Men den vi fick istället var okej.
Jag har fortfarande svårt att andas där jag ska, men lärde mig nåt annat idag.
Vi skulle öva bentag så dom blev rätt och då inte använda armarna alls.
Bara ta nåt simtag för att kunna andas.
Allt för att vi ska ligga rakt i vattnet och inte som sjunkande sälar.
Jag sparkade glatt på och tyckte inte att första vändan lärde mig nåt.
Vi pratade lite och jag gjorde ett nytt försök.
Ansträngde mig massor att BÅDE sparka och lyfta på armen för att andas.
Ser på dom andra att när vi lyfter armen så avstannar bensparken.
SÅ, nu skulle jag lyckas, vilket jag också gjorde.
Sparkade som en galning, kände att jag låg högre i vattnet och lyckades även lyfta armen, ta ett crawltag, lyfta huvudet för att andas och glömde självklart totalt att andas.
hehe
FAST, det fungerar att köra en halv 25a utan att andas.
Var så stolt över att bensparken fungerade och att jag verkligen KÄNDE att det fungerade.
weeeeeeeeeeeeeeee
Titta så snyggt det är när jag dyker ner.


Nåja, det kanske mer ser ut som det här.   *ler*


Vattengympapasset igår kväll var underbart.
Som alltid.
Kolla in det här.
Vattengympa utomlands
*Drömmer*

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

SÅ vacker kropp du fått, lite delfinlik är du alltid;)

Jag kan knappt simma bröstsim så hade jag försökt mig på crowl så hade jag drunknat direkt;)



Hoppas du får en fiiin dag!



Kramar från Lisbet

2010-10-08 @ 10:07:04
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0