Till alla hund och kattälskare..... och några andra med

Jag svär att det var en Doberman som bröt sig in och gjorde detta ....!


Dags att lära barnen sova i sin egen säng ....


Ahhh, den fina, avslappnande doften av fötter.......


Harlem Globetrotters här kommer jag !


Par-ty, Par-ty, Par-ty!


Katt? vilken katt, jag ser ingen !?


Man kan inte förklara riktig kärlek...


Hallåååååååååååå !...


Peace ......


Hej! Vill ni bli mina nya vänner ?!


Galen färdighet....


Mmm alla sätt är bra utom de dåliga :-)) 

Log DU?    Visa detta för andra... och låt andra le :-)

TACK Skat-Ann


Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Underbara bilder :)

2010-10-16 @ 20:01:30
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0