Wille och Whiskey

Efter mitt viktmöte idag åkte jag iväg och hämtade missarna.
Whiskey knallade in som om han aldrig hade varit härifrån.
Han är så skön den katten.
Han kom hit tillsammans med Bandit en gång för fem år sedan.
Sen åkte han över till sonen för att agera sällskapskatt åt Wille och blev kvar.
Sonen kunde inte slita sig ifrån honom.
Whiskey är arsenikförgiftad och rör sig inte riktigt som andra katter.
Jag ska förklara hur och varför i ett annat inlägg.
Här är han iallafall i egen hög kattlighet.

På väg upp i Kattens Number 1 klösträd.








- Tittut Husse.
- Jag mår bra.


Sitter i fönstret i vardagsrummet och tittar ner på Puzzel.
Puzzel är liiiiiiiiiiite läskig nämligen.


Wille därmot tyckte att det här med att Husse åkte till solen var en riktigt dålig ide.
Något som iof hans mams, ja sonens alltså, delar med honom.   :-(
MEN, han bestämde sig för att inte gå ur buren tydligen.
Knaskatt
Nu får han vara där till imorgon så får vi se hur han vill göra då.
Med tanke på att Wille är en rätt hungrig katt så lär han komma ut därifrån rätt snart.

Kommentarer
Postat av: pip och murre

hej.

nämen NU blev vi nyfikna! nästa inlägg MÅSTE handla om hur wiskey blev arsenikförgiftad,för arsenik finns väl inte ens i sverige längre???

2010-10-26 @ 01:44:50
URL: http://www.myskatterna.blogspot.com
Postat av: Inkan Ligan o Trillingarna

Jag återkommer med historien så fort jag kan.

Den är rätt lång så..... :-)

2010-10-26 @ 07:51:12
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Malin

Whiskey ser ut precis som jag tycker en katt ska se ut, ja, sen så får dom gärna vara lite långhåriga oxå men han är verkligen jättevacker. snäll mamma du är!

Kram

2010-10-26 @ 08:39:44
URL: http://www.cannolisblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0