- ÄNTLIGEN har Matte förstått

att vi är stora rejäla killar.
- OCH, behöver "göra-sina-behov" i STOORA lådor.
Idag kom snälla Marianne över med en rejäl låda till oss.
Den till vänster hade Marianne med sig och den till höger har faktiskt Matte köpt ?!
 

Båda lådorna är av XXL-modell.
Matte har gett upp töntiga peeweelådor.
Det fungerar faktiskt att ha peewee i dom iallafall.
Jättesnälla Granne Helena har idag hjälpt Matte att bära upp inte mindre än 8*16kg och lagt i hennes förråd.
Ligan är sååå tacksam.
Och förutom den fina kattlådan hade Marianne även köpt två kartonger med Mjau till Ligan.
Matte är MYCKET tacksam för all hjälp hon får från sina vänner.
Ligan är även dom överlyckliga över att Matte har så fin hjälp runt sig.
Det blir MÅNGA bakningar där Matte.
LOVAR


Kommentarer
Postat av: Malin

Oj, vilka stora katt-toaletter! Är så himla smart med väggar och tak tycker jag, lite mindre skvätt måste det väl bli??

Sv. Jag började älska matlagning när jag träffade M men ett tips är faktiskt att laga mat som man tror att man inte klarar, lagar man bara enligt recept så kan man ju faktiskt laga vad som helst. Ju svårare desto bättre :-) Då stiger självförtroendet och då j***lar, då blir det roligare :-)

Kram

2010-09-19 @ 19:29:29
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Skönt med lite utrymme! Man vill ju liksom inte backa in för att det är trångt och sedan sitta hopkurad. Nej, gott om plats ska det vara. Ni har ju fått jättefina lådor! Angående tidigare inlägg hälsar matte att dörrstoppen och toapappershållaren från Gotland var jättesöta! Kurr och burr.

2010-09-19 @ 20:04:41
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Gunilla och Frasse

Jag stortrivs i min lilla hemlighus. Så glad att kunna sitta i lugn och ro och göra vad jag ska utan att bli utstirrad.

När jag är färdig sprätter jag alltid ut lite grus med flit, det är kul! :-)

Mjau från Frasse

2010-09-21 @ 16:12:40
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: mooch

Bara glad att kunna hjälpa till. Ser ju ut som lådan passar kanon.



Sedan fick man ju gosa med hela ligan också, alltid trevligt. Även om lilla Svartenbrantan kanske inte var för imponerad av mina gosförsök men ändå. Prinsen hade ju kul iallafall =)



Kan även hälsa från Zammy att han tyckte nya kammen var helt OK. Hans mamma tyckte den var KANON. Alla tovisarna är nu borta!

2010-09-23 @ 09:14:38
URL: http://luddrumpan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0