Förvirrad och glad

Att jag är förvirrad är ett normaltillstånd.
Men idag blev jag mer än vanligt förvirrad.
Hämtade ut ett paket på posten som kom för flera flera dagar sen.
Har bara inte haft tid helt enkelt.  :-(
Kikar på bilderna på påsen och tycker mig känna igen dom?!
Tänker att just såna bilder skickade jag ju till Lisbet för några dagar sen.
MEN, visst fick hon paketet ?!
Ännu mer förvirrad.
Det står ju min adress på framsidan.
Alltså har inte paketet kommit i retur juh.
Japp, jag är osedvanligt trög ibland faktiskt.  *ler*
Bara Lisbet som skickat det tillbaka till mig.
Återanvändning av påse är ju kanon.


Innehållet var dock inte lika.
Självklart
Ett jättefint kort.


Plus en jättefin liten bok om katter.
hehe
Såklart


Tack !!!
Blev jätteglad Lisbet.   :-)

Kommentarer
Postat av: Ninnie

Inkan du ska kanske vara försiktig med att visa din adress på internet, det finns många dårar....

2010-09-13 @ 22:56:46
Postat av: Inkan o Ligan

Sådär, nu har jag modifierat lite.

2010-09-17 @ 08:29:28
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0