Framsteg.......... igen + Mammakatt

Imorse satt Svartenbrandta och kikade på mig när jag utförde mina morgonsysslor.
Visserligen försvann hon när jag kom allt för nära men inte så långt.
Det är verkligen helt underbart.
Jag är ju helt galen i svarta katter och tycker hon är helt ljuvlig.
Hon är lite smal och det är någon som fortfarande kräks.
Visserligen maskfritt.  *ler*
Men det är inte jättebra och med Musse i bakhuvudet så måste jag få till en vikt igen.
Får ordna det ikväll.
Gosepluttarna
Dom är så ljuvliga.

När det gäller Mammakatt har jag inte så mycket att uppdatera tyvärr.
Hon kommer iallafall att få stanna där hon är nu.
Situationen runt henne är inte helt optimal MEN hon har det bra.
Tro inte annat.
Det är vissa detaljer vi skulle vilja göra något åt lite fortare än som görs.
MEN, hon kommer att kastreras iallafall.
Snart hoppas jag.
Om hon har kattungar eller inte vet jag fortfarande.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppa dom andra kommer bli lika tama som Musse var, katter ska vara sociala tycker jag, skygga, rädda vuxna katter, som vår granne har, tycker jag är hemskt tråkigt.

Trist att mamma-katt inte har det som ni hade hoppats, dock bra att hon har det bättre än innan.

Kram

2010-09-09 @ 09:29:05
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Jadå, det kommer dom.Kattungar fungerar det nästan alltid med. Dom är så små ännu så jag har gott hopp.

2010-09-09 @ 09:38:28
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0