Framsteg

Idag har jag fått klappa Sessan.
Samtidigt låg Svartenbrandt i klösträdet.
Jag tog fram torrisar och matade först dom stora så dom skulle hålla sig borta från dom små.
Sen gick jag till klösträdet och skakade på asken och bjöd Svartenbrandt.
Maten tog över från flyktbeteendet.
Sen stoppade jag in handen och klappade Sessan några centimeter från Svartenbrandt bara.
Han fortsatte att äta trots att jag både stod där och klappade Sessan.
Sen fick jag ge maten strax framför honom.
Till SLUT lyckades jag till och med snirkla in handen och klappa även SVARTENBRANDT.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Vilken lycka !
Alldeles nu så kom först Totte och sen Svartenbrandt upp på vardagsrumsbordet för att kolla om det fanns nåt gott ätbart där.   *ler*
Visserligen med Farbror Prinsen som sköld, men ändå.
Det allra värsta och hemskaste just nu är att dom små liven måste avmaskas.
INTE kul
Men men................. det är morgondagens projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0