Glimrende

Föreläsningen idag var bra.
Mindre kul däremot att åka hem i rusningstrafik från Söder.
Men det tog inte allt för lång tid.  Glad att jag bor nordväst och inte söderut.  Där började köerna nämligen i Sollentuna.    ''

Var på crawlkursen imorse. Tyvärr kommer vår tränare att opereras den 4oktober.   :-(
Bra för henne självklart, men inte för oss.  Men vi får säkert nån annan bra.
Idag kändes det inte som nåt fungerade.  Vi skulle köra vändningar och jag har testkört det själv i Husby i förrförra veckan med rätt hyfsat resultat. Alltså, hur svårt kan det vara ?!   En kullebytta i vatten liksom.
Jag har:
* Kört huvet i botten
* Kört axeln i botten
* Fullständigt misslyckats med att ALLS göra en kullerbytta, vilket är helt otroligt då jag oftast är som en fisk i vattnet ??
* För det mesta kommit alldeles för långt ifrån kanten.
* Inte en enda gång kommit för nära.
När det gäller det sistnämnda så är jag väldigt rädd att göra illa mina knän, så den är rätt rimligt att jag inte lyckades så bra med. Men resten ??
Jaja............. imorrn är det vattengympa i Husby så jag får träna lite där.
Var troligen, utöver hjärnsläppet hur man gör en kullerbytta i vatten, relativt seg i kroppen efter vattengympapasset igårkväll. Tyckte inte jag var så utpumpad, men det var jag tydligen.
Roligt är det iallafall och många goa skratt blev det idag.

Nu är det fredagkväll och jag sitter och funderar på vad jag ska göra i helgen. Ja förutom mina två vattengympapass då förstås.  *ler*
Det är lönehelg.
Alltså går man INTE i affärer.
FAST, jag behöver en till Molger. Prinsen ramlar av den som ligger därute.    Plutten :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0