Mamma Mia, små blå och en jobbhelg

Ligger i sängen och tittar på Mamma Mia på TVn.
Jag har sett den massor med gånger och älskar den.
Har sett den både i London och i Sverige.
Jag önskar att alla kunde få se den i London.
Den är underbar.
Jag har jobbat mer eller mindre hela helgen.
Det börjar kännas lite tungt nu.
Pratade med min boss i kväll och hon sa lite skämtsamt att:
- Det är tur att du inte har ett liv Ingrid.
Och visst är det ?
Fast hon tyckte samtidigt att jag kanske skulle skaffa mig ett.
Tja, jag ska.
När jag får mindre att göra.  *ler*
Jaja................ jag ska inte skriva här det jag skrivit på min MSN.
Kanske ska försöka vara liite mer diplomatisk än vanligt.
Jag har iallafall tagit min lilla blå tablett, så jag kan sova inatt.
Nopp,det är inte sömntablett, men måste visa för jag har aldrig sett en så blå tablett nån gång.
Om det inte varit godis förstås.

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskar oxå den filmen, man riktigt ser hur otroligt kul dom hade när dom spelade in den. Dock slutade den för sen för oss igår så vi började se serien Glee istället som vi tagit hem, en gullig serie verkar det som.

Vänta inte med att skaffa ett liv, tänk inte SEN, tänk NU.

Kram

2010-09-13 @ 07:58:42
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Inkan o Ligan

Jag vet Malin

Fast jag har trots allt ett rätt bra liv även om det här jobbandet har hållt på alldeles för länge i den här takten.

Jaja................. det löser sig.

2010-09-13 @ 08:06:54
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0