Min räknare längst upp

Jag skev i nåt inlägg för längelänge sedan lite kryptiskt att NU nu vet jag vad jag ska göra.
FAST, det vet jag fortfarande inte.  :-(
Jag ska förklara.
Räknaren längst upp på min sida räknar ner till min födelsedag nästa år.
Det är den 28e mars och jag fyller 50år då.
Jag har försökt planera min 50-årsdag dom senaste 4 åren.
*skratt*
INTE för att jag har åldersnoja.
För helt ärligt så har jag inte det.
ÄN
Det kommer säkert.
Utan för att jag älskar att planera.
Hälften av mina resor består av planering.
Jag älskar det.
När det gäller min 50-års dag skulle jag vilja göra nåt tillsammans med dom som betyder mest för mig.
Mina underbara älskade ljuvliga barn.
PLUS att jag skulle vilja ha min älskade Anna med mig.
Flåt Marie.
Jag vill ha dig med också, men det är inte realistiskt tror jag dessvärre.
OM jag hade haft massor med pengar hade jag gjort nåt bra och bjudit på.
Men nu har jag inte det.
SÅ, 4år senare har jag fortfarande inte kommit på vad jag vill göra.
Nopp, jag har vare sig alla hästar hemma eller knivar i lådan.
Knivarna sitter i ett träblock.   *fniss*

Jag har två drömmar.
1 Nåt jag har drömt om i många år är att åka Göta Kanal.
Jag tror att jag beställt broschyrer dom senaste 10 åren som jag sedan har haft på toaletten och tittat i och drömt om.  Det är svindyrt och jag lär inte få nån med mig.
Å andra sidan lär jag iallafall aldrig få råd så spela roll.  :-)


2 Att simma med delfiner
Lika dyrt och ouppnåeligt som punkt ett.
MEN, drömma är gratis trots allt.


OCH, det är ju en bit kvar. Jag kan ju vinna på lotto innan dess eller ramla på en miljonär som ger mig en miljon eller två.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0