Ond bråd död

Ber om ursäkt för min bisarra rubrik.
Men det är just det jag försöker undvika.
Som jag skrivit förut nån gång så har jag jobbat på en intensivvårdsavdelning i över 10 år.
Man får se och vara med om en hel del där och man utvecklar en rätt bisarr humor.
Allt för att överleva själv och inte gå under.
Jag hoppas ingen tar illa upp, för jag är inte ute efter att såra någon.
Jag ÄR aningens knäpp.  
Ja jag veeeeeeeeeeet.
Dagens understatement.  *ler*

Iallafall, kom till saken Inkan.
I maj fick jag en kallelse till mammografi.
Som så ofta fungerade inte den tiden, utan jag avbokade den UTAN att raskt boka en ny.
Med tanke på en hel del bloggar jag följer så är det väl det minsta jag kan göra känns det som.
Attt åtminstone boka en tid och gå dit.
PuckoInkan i repris.
NU har jag iallafall varit duktig och bokat en ny tid nästa vecka.
*plockar bort lite av puckostämpeln*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0