Pucko ? jag ?

Låg och kikade på Mamma Mia igår kväll.
SEN skulle jag ju sova var tanken.
MEN, började titta på filmen efter.
OCH
kunde inte sluta.
HEMSKT irriterad på mig själv.
Jag stängde av TVn minst 3 gånger för jag var helt övertygad om att hunden skulle dö.
Jag klarar inte av när man gör djur illa.   :-(
Vare sig i verkligeheten eller på TV, så när boven sköt efter vovven så stack jag huvudet under täcket.
Oliver, som låg på huvudkudden bredvid mitt huvud, trodde Matte körde en ny lek så han försvann in under han också.   Sötnosen
SÅ, när klockan ringde halv sex i morse så var jag självklart halvt död efter att ha sovit bara några timmar.
Pucko ?
Jag ?
Jupps

Kommentarer
Postat av: Marie

Men vännen du behöver inte sympatisera sååååå mycket med oss... Sömnbristen av småbarn trodde jag du mindes så pass bra att du inte behövde återuppleva den på annat sätt ;)



Puss och jobba inte ihjäl dig min vän!

2010-09-13 @ 09:10:37
Postat av: Inkan o Ligan

Jo men måste ju sympatisera med dig och Anna juh.

ler

2010-09-13 @ 09:12:55
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0