Små #€@& kattungar

Alla TRE har lärt sig att öppna diskmaskinen.
Och nu kommer jag #€@& över Prinsen.
För det är hans fel.
Han ligger nämligen på diskbänken och alla tre vill ju vara där Farbror Prinsen är.
#€@&
och dubbel
#€@&
SÅ, dom har lärt sig att ÖPPNA diskmaskinen om den är aningens öppen.
hrmf..............................
Idag har jag till slut fått min nya Ericsson.
Ja, samma som tidigare.
SÅ nu är jag iallafall mobil med en kamera.
Gud vad jag har saknat att inte kunna ta kort.
Annars har dagen varit hektisk och irriterande och tröttsam.
Nog om det.
Imorrn är det utställning och ja, det går som det går.
Prinsen är fin förutom fetsvans som jag självklart upptäckte IDAG.
Har jagat i flera timmar idag efter puder från Johnson, men alla säljer den andra sorten som det är fett i.
Kanske jag inte vill ha när jag vill få BORT fettet.
*sur*
Men jag tänker INTE bada om honom.
SÅ, jag får köpa Kaolinpuder imorrn och hoppas på det bästa.

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Håller tummarna för er i morgon, LYCKA TILL!!!



Kram Lisbet

2010-09-03 @ 22:18:10
URL: http://bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0