Tack Madde !

För att du nästan tog livet av mig idag.   *skratt*
Ikväll var det vattengympa i Vällingby simhall.
Vällingby simhall är liten, trång, stökig, högljudd och inte alls rolig.
Orsaken till att jag åker dit är min underbara tränare Madde !
Hon är grymt inspirerande.
Idag hade hon en present till mig.
Hon vet vad jag tycker om Vällingby.
SÅ, jag fick ett par andra hantlar.
Större
Jobbigare
Tyngre
MYCKET tyngre
Jag har ju liksom bara två lägen.
0 eller 2000
Jag var helt död i armarna redan efter UPPVÄRMNINGEN.
Halvt död efter passet.
Kommentar från Madde: Jag ville att du skulle ha kul även här i Vällingby simhall.
*frustar och längtar till imorrn kväll*
Skanderar Husby Husby Husby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0