Tid - Svartenbranta - Livet - Att orka - Resa - mm mm

TID - Är en bristvara.  Jag har folk jag vill träffa men hinner ju inte ?!   Får försöka få till det, men lätt är det inte.
MEN, det handlar väl om bättre planering antar jag.  :-(   SÅ, bara att sätta igång.   :-)

SVARTENBRANTA - Jag tror att hen just har bytt kön igen ?!
Jaja.............. jag vet vad ni tycker.
- HUR SVÅRT KAN DET VARA LIKSOM?!
Men det ÄR svårt när hen bara fräser så fort jag kommer i närheten.  SÅ, nu är hen omdöpt igen. En stund iallafall. 

LIVET - Livet är det som pågår medan vi sysslar med annat. Kanske är det så. Jag skulle dock vilja ha ett något lugnare tempo i mitt liv. Bara för en vecka eller två.

ATT ORKA - Ja, vi jobbar på det. Söndagen kom och gick.  Vi får se vad det utmynnar i. Just nu är det en "provperiod" på två veckor.  Sen kommer en sammanfattning och utvärdering att ske.

ETT GLAS VIN - är jag sugen på just nu. VÄLDIGT sugen. Bara sådär. Mitt i veckan. Mitt på kvällen, nästan natten.

TOTTE - Just nu sitter Totte och tittar in i terrariet.  Han är så söt. Måste få till en ny vägningsomgång på dom små liven.

DÅRHUS - Ja, ni är alla så välkomna hit.  *ler*

MIN ÄLSKADE NORRMAN - Mitt hjärta blöder men jag tror beslutet är rätt. ELLER, jag vet. Tyvärr  :-(

RESAN - Det lutar åt Tyskland.  Nån mysig stad. Nej, vi ska inte åka bil. Det räckte med WW-resan.  2000mil enkelresa över en helg. haha   Jag skrev ju dårhus längre upp. 

Vi ses och hörs imorrn.
BIG Hug

Kommentarer
Postat av: Malin

Livet är inte alltid lätt och det blir inte alltid som man hade hoppats, men det är ju så, precis som du verkar göra, att man har liksom inget annat val än att försöka göra det bästa av det man har, att försöka hitta förändringar där det går. Tror oxå att man ska försöka lugna ner tempot lite om det går för fort, inte bara för en vecka eller två utan för gott, kroppen mår inte bra av stressen och ju äldre vi blir desto sämre mår den av det.

Kram

2010-09-28 @ 08:16:24
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Eva H

Jag har ju, helt ofrivilligt, blivit tvungen dra ner fart... Visade sig vara rätt, nu räcker ibland minsta lilla för att jag ska "gå i spinn" (eller rättare sagt kroppen slå knut på alla leder o muskler...)

Hoppas du to ditt glas vin o fick lite extra mystid!

SV Du kanske vet hur siam är? Nååågot lite stöddiga ibland... Och jag har lärt mig att om jag "bara" säger att jag har katt o senare talar om vad de är säger många andra kattägare "Jasså, SÅNA... Är inte de knäppa?" Därför talar jag alltid om vilka de är... (O gläds åt abessinierägare/uppf i trakten som förstår mig...:))

2010-09-28 @ 09:03:03
URL: http://fyrfotingar.blogspot.com
Postat av: Marie

KRAM i massor älskade vännen!



Känn ingen press eller stress härifrån, vi finns här när du hinner/orkar. Samma regler för dig som för mig, vi finns för varandra även om vi kanske inte ses varje dag!

Däremot ifall du behöver stöd eller vad som helst så hör av dig!



KRAM

2010-09-28 @ 14:40:28
Postat av: Lillemor

Ta hand om dig!

Kram

2010-09-28 @ 15:13:49
Postat av: Henrietta

Hoppas inte att din Norrman är dålig eller så!

Kram på dig!!

2010-09-28 @ 21:00:24
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0