Utställningen

Klockan är nu 20 över 9.
Jag klev upp 5 imorse och just nu är jag helt död.
Jag tror att jag lämnar den långa versionen till imorgon.
Den korta lyder som följer.
Han fick sitt cert.


Utställningskarriären är över.
Iallafall för dom närmsta 6 och 1 halvt åren.
Möjligen fungerar det när han blir senior igen.
hehe
Jag lyckades göra av med liiiite pengar idag.
Här äter Prinsen på den nyinköpta borsten, som jag inte behöver igen.    *ler*
Jodå, den kommer till användning.
Prinsen softar i buren.


Softar lite till.
I buren.


Jag orkar faktiskt inte skriva mer idag.
Sorry
Men en slutsammanfattning är att Prinsen INTE tyckte om det hela idag.
Det finns massor att berätta om dagen och jag ska göra det imorrn.
Men vi är hemma.
Prinsen mår trots dagen bra och vi har klarat oss undan med blotta förskräckelsen känner jag.
Älskade Prinsen, ta nu hand om dina fosterbarn, ät en bit mat och lägg dig sen och sov.
Jag älskar dig alldeles för mycket för att utsätta dig för detta igen !!!
Reklamationen kommer Millan.
*fniss*
Jaja, jag vet att det är Catharina som ska ha den.
hehe

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Grattis till cert!!

2010-09-04 @ 21:29:45
URL: http://henriettaspyssel.blogspot.com
Postat av: Lisbet

Åh vad synd att det inte gick som du och Prinsen "önskade". Jag hedrar dej att du lägger av när han inte vill och det verkar ju som det inte hände så himla mycket som det kunde gjort, återkommer under kvällen för at tse om du skrivet mer. Prinsen är en underbar katt som tar hand om alla småbarn Puss på dej Prinsen.



Kram Lisbet

2010-09-05 @ 15:45:33
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Fargo

Välkommen i klubben "Stiliga Mainecooner som vågar vägra utställning"



Kramizar från onkel Fargo

2010-09-05 @ 16:00:35
URL: http://www.arkestal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0