Våga vägra...............

Facebook och Iphone.   *ler*
Ja, jag veeeeeeeet vad du tycker kära Ole Norrman.
Att jag ska ha en Iphone.
MEN, jag V I L L I N T E ha.
1 Jag vill ha en liten lätt mobil som går ner i fickan men som helst har en bra kamera.
2 Jag har INGET behov av att surfa i mobilen.  Jag surfar troligen alldeles för mycket ändå.
3 Jag har inget akut behov av att läsa mailen varenda sekund.
4 Jag vill läsa en bok, om och när jag åker kommunalt.
5 Ja, det var väl det.   :-)

När det gäller facebook så är jag troligen den enda personen i Sverige som inte ständigt är där och lär mig saker.
Läser när Putte och Lisa och Erik går på toa eller tar en kopp kaffe.
Jag är DEFINITIVT inte en person som är teknikfientlig. Jag om någon älskar nya saker och ny teknik.
Men jag har fortfarande, efter att ha varit medlem i Facebook i över ett år, begripit vitsen med det.
Jag går in och rensar alla inbjudningar med jämna mellanrum.
Jag missar massor säger folk.
Ja kanske det.  Men då vet jag åtminstone inte om vad jag missat.
Men ni som älskar Facebook får gärna förklara det braiga med den.    :-)

Kommentarer
Postat av: Magnus Thörnblad

Våga vägra facebook. jag och frun är nog snart dom enda i sverige som inte har det!

2010-09-07 @ 15:22:49
URL: http://magnus.thörnblad.se
Postat av: Inkan o Ligan

TACK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-07 @ 15:31:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Anna.S

Puss och du klarar dig utan, men i vissa lägen är det kul ha ha ;)

2010-09-07 @ 19:46:22
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0