Veckan är fylld med bokade tider

Jag måste passa på medan det är någorlunda lugnt här på jobbet.
Igår hade jag ett möte och idag ska jag iväg på Mammografi.
Jag skulle ha gjort det redan i maj då jag fick en tid, men var tvungen att avboka.
Sen har lappen bara hängt där.  *skäms*
Imorrn kväll ska jag och Maria på Cirkus Cirkör och se Wear it like a crown.
På torsdag har jag ett möte igen och på fredag ska jag på föreläsning på eftermiddagen.
Den ska handla om anknytning och ska bli jätteintressant att få gå på.
Tja, sen är det helg igen.
weeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Anna & Nova

Vissa veckor är det mer att göra en andra hihi. Veckorna går fort men helgen går fortare :(



Kramar

2010-09-21 @ 12:52:16
URL: http://ellegaard.doggyblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0