Härliga lördag

Softade lite i morse.
Hade som vanligt Bandit och Puzzel i sängen.
Vitöra kom och gick och diskuterade livet med mig.
Prinsen hoppar upp ibland, men det är nåt med min säng.  :-(
Jättetråkigt, för han låg ofta där när han var liten.
Å andra sidan skulle jag väl få flytta ner på golvet om Prinsen skulle få för sig att ligga där också.  *ler*
Hade en del beslutsångest om jag skulle åka till Husby på vattengympan där eller till Vällingby och köra spinning, muskel och corepass á 30minuter vardera.
Svårt beslut, men det sista vann till slut.
Rusade svettig och dann iväg till bilen innan stretchen, för att köra till Viksjö och byta fötter på bilen.
SÅ, nu är bilen ombytt till vår och sommarkostym.
Nöjd med mig själv åkte jag hem och duschade och tog ett välgörande bad.
Min stackars kropp behöver mjukas upp lite.
Sen ställde jag solstolen till rätta, hämtade mitt fina kattäcke jag fick av Madde och Ralph och svepte om mig och gosade ner mig i solstolen.


Sen låg jag där i flera timmar och hade det jätteskönt.
Det blåste lite, så täcket gjorde stor nytta.
Efter det så la jag täcket och en annan fleecefilt i tvättmaskinen för att få bort en del katthår.
Puzzel fäller så jag blir galen och även Prinsen fäller, visade det sig igår.
Har nån nåt bra tips på nåt att få bort massor av päls med tas det tacksamt emot.
Har inget hemma alls förutom kammar nämligen.
Min furminator är på Landet självklart.
Jag borde ha två, men en verkar ha fått fötter.
I morrn är det äntligen After noon the.
Jag trodde ju det var förra helgen.  *ler*
I morrn förmiddag blir det "bara" ett vattengympapass, men det var evigheter sen jag var på vattengympa nu. :-(

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Åh, vilket fint täcke! Det där med pälsen vill matte gärna ha tips på hon också. Nosbuff

2011-04-17 @ 09:43:00
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0