Hemmaträning med boll och tricepsstång

Pilatesbollen är nu pumpad, men det är inte helt lätt att få till något sånär vettiga kort när man ska ta dom själv.
Tyvärr gick Prinsen ut på balkongen, när jag bad honom fota.
Han tycker bollen är aningens läskig.
Knaskatt
Stora kissen.   *ler*
Bandit satte sig i solstolen som jag ställt UTE på balkongen och tittade IN genom fönstret på Matte, istället för att hjälpa mig att fota.
Puzzel sov som omväxling.
Vitöra ja, han gjorde sitt bästa för att störa min träning.
- Coolt Matte, du ligger på golvet för att gosa med mig.
- Schysst
Eh, ja de va ju liksom inte RIKTIGT så jag hade tänkt mig det hela.


SÅ, då fick jag sköta allt på egen tazz.
Inte helt enkelt och inte blir det några direkta skönbilder heller.

Vissa inställningsproblem kan man säga.


Sådärja Millan, här sitter jag nu.
På bollen med tricepsstången i nävarna.


- Åh hej och hå.


Situps


- Åh så tar vi i lite då !!
- Högre, mera, flera, hårdare.
Hör Maddes röst.  *ler*


Kort kort paus


Sen nånting som var hysteriskt jobbigt när jag gjorde det första gången.


Ja, sen gjorde jag ungefär 250 situps också.
Det är faktiskt sant.
Plus lite annat skojigt.
Jag känner faktiskt att jag är både starkare och orkar mer.
Provade ju att köra The two hundred sit-ups training för rätt länge sen och gav nog upp efter ett tag.
Men nu vet jag att jag klarar det.
Får öka svårighetsgraden lite istället.

Puzzel och Bandit vilar ut i soffan.
Det är hårt att följa Mattes träning.
Nåja, jag tror att Mattes träning har gått Puzzlan spårlöst förbi iof.  *ler*



Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Med alla dessa åskådare kan det ju inte bli annat än bra! Duktig du är som tränar hemma också. Nosbuff

2011-04-14 @ 20:57:07
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Grabbarna boys!

Så duktig du är på att träna.

Här tränas det inte mycket, men däremot så blir det många km gång varje dag i olika terränger med grabbarna boys!

Ha det bra.

Kram!

2011-04-14 @ 21:11:09
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com
Postat av: Kjelle Bus

Aha är det , det man ska använda den STOORA bollen till ! Har alltid undrat vad den där STOORA bollen som ligger dammig i hörnet i "skräprummet" skulle vara till :)

2011-04-14 @ 22:28:03
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: madde

BRA jobbat tjejen! MEN fötterna ska du ha mer ihop för att öka svårighetsgraden... (ler) alldeles för lätt för dig ha brett isär med fötterna!!

extra vattengympa på månd kl 1830 i husby - du kommer väl? (får använda hela bassängen!!! (ej bokningsbart pass via bokningssystenmet - men man kan ringa och boka . välkommen!

2011-04-15 @ 05:49:02
Postat av: Millan

Heja!! Ser ut som du har bättre teknik än jag i alla fall:)

2011-04-15 @ 06:25:50
Postat av: Eva

Godmorgon!

Oj vad du är duktig. själv skulle jag behöva träna jag med men jag hittar alltid något att skylla på så det blir inte av. Jag SKA börja men jag måste peppa mig själv lite mer känner jag.



Ha en fin dag.

Eva

2011-04-15 @ 07:07:00
URL: http://thebitcheva.blogg.se/
Postat av: Inkan o Ligan

Tack Dui och Deco

Det blir ju mååånga kilometer i skogen och jag önskar jag kunde Boysgrabbarna. Saknar mina skogspromenader såå. :-(

Kjelle Bus skrattar Jupps

Madde Jag vet, men var ju tvungen att försöka få till nåt hyfsat kort iallafall.

Tror kanske vi hade sektträff på måndag.

Måste kolla.

Tack Millan :-)

Eva jo jag känner trots allt igen det där.

2011-04-15 @ 07:47:08
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Therese Bergsmo

Bra med bilder, då känns det som att det biter mer på mig! Att musklerna ser hur de ska göra och gör det själva så jag slipper svettas och bli trött!



Trevlig helg!



Kram

2011-04-15 @ 09:01:55
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

haha Du är för härlig Therese

Trevlig helg själv

2011-04-15 @ 09:03:09
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Nilla

Snygg T-shirt! I år skall jag jobba i Sweden Rock Shop under Sweden Rock Festival, det blir 3:e året i rad som jag jobbar där....



Önskar Dig en trevlig påsk!!

2011-04-20 @ 22:35:24
URL: http://www.blankatorpet.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-04-20 @ 22:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0