Kolmården - Innan och Efter + Uri Geller

Ja, det första och det sista vi gjorde (plus lite mitt i också med tanke på den stora pralinpåsen) var att fika.
Jag hade ätit frukost  innan vi åkte (plus hunnit stanna på Mc Donalds för en cappuccino) men det hade inte Anna.
Vi hade gott om tid på oss så vi stannade för en frukost och fikapaus.
Anna hade med sig choklad och smörgås plus att hon hade bakat urmumsiga kärleksmums.


Vid middagen hade vi tydligen sällskap av Uri Geller.
Det roliga var dock att Anna inte hade en aning om vem Uri Geller var, eller tja är.
Han finns ju fortfarande.
Här har han tydligen varit framme och böjt lite sked.


På vägen hem stannade vi för att äta lunch och fika lite.   *ler*
Äppelkaka med vaniljsås.




Och se, även här hade Uri Geller ett finger med i spelet.
Lustigt va ?


Nu vet iallafall Anna vem Uri Geller är.


Det här var sista delen i Min och Annas "Närkontakt Delfin".
Det finns en del annat att göra som jag ska fundera på.
Det heter iof inte längre "Närkontakt" utan "Vilda Möten".
Man kan möta även Varg, Lejon, Tiger och Rovfågel.
Ska kika på det och se vad jag kan tänkas göra framöver nån gång.

Återigen "Tack Anna" för en underbar helg.
Kortet till rummet hänger på min dator på jobbet och gör mig glad när jag tittar på det.
Kram

Kommentarer
Postat av: ✫Annmi

Näääää...Va' du läskas.....

Nu vill ju jag ha Äppelkaka med Vaniljsås ju ;)



/Kram pårej i vår ☼

2011-04-10 @ 11:20:56
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Postat av: Calle

Ligger det Uri Geller i luften, eller? Bara häromdagen blev det prat om honom och jag tvingade resten av familjen att titta på en massa You Tube-klipp med honom. Hänförande!(?)

2011-04-10 @ 11:55:49
URL: http://calleism.wordpress.com
Postat av: Gunilla och Frasse

Uri Geller är still going strong - läste precis om honom i en kvällstidning. Så det är skönt att veta att Anna blev uppdaterad i det angelägna skedböjarämnet :-)

Tur vi ska till Hunnebostrand i påsk för nu fick jag utflyktsabstinens :-)

Kramar och tassklappar

2011-04-10 @ 15:49:39
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0