Liten Ida och Vännen Anna på besök

på Landet förra helgen.
Det börjar bli en riktig dam av henne.
Så kul att se.

Lätt förvånad över Tanten som skickar blixtar i ansiktet på henne.


Men hon vande sig fort och poserade fint.


Jättesöt även iklädd napp och tuff med solhatt på huvudet.


Här kryper hon.
Över................


.................. mig


Sen fick hon prova på stora studsmattan.
Liten Ida och stor studsmatta.


Hoppla hoppla med Mamma Anna.


PRINSEN tittar med stora ögon på den lilla tvåbeningen.
SMÅ 2-beningar är inte riktigt Prinsen favvo-två-beningar.
- Matte, ska den stanna länge hos oss här ute på Landet ??


- Mamma, hade du med dig några leksaker åt mig ?


- Aha, en kotte!?


- Blir det nån mat då eller är det här lunchen ?


När sedan kottarna var uppätna så fick Ida en kakform att leka med.
Det ska börjas i tid med kakformar.
Hon får vänta med att äta Inkans goda kakor, men det går utmärkt att leka med formarna.
Det låter så bra när man slår på dom.


Ja, vi andra tvåbeningar grillade.
Inkan är grillmästare.
Vatten och eld har alltid varit min stora passion.


- Japp, jag har läget under kontroll.
- Landetfrillan också.


Anna gillade tydligen mina skor och tog kort på dom.  :-)




Efterrätt
Inkans Kladdkaka och Citron och Limekaka med grädde och jordgubbar till.
*mums*


Anna drack te och jag drack kaffe.


Imorrn blir det Landet igen.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Längtar redan

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Underbart mysigt det ser ut=D Och vilken sötnos som kom och hälsade på=D

2011-04-28 @ 21:33:52
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Lisbet Lindell

Så underbart ni har det, förstår att du längtar till i morgon.



Kram Lisbet

2011-04-28 @ 23:07:04
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: ✫Annmi

Wow...Vilka ljuvliga foto /Kraaaaaaaaam i Sommarvarma ☼

2011-04-29 @ 17:30:23
URL: http://frunsblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0