Timmar kvar och Mollger måste flytta :-(

Jag längtar
Jag räknar
Jag pratar
Med katterna
Att
Snart Snart
Får ni fixa er egen mat
Snart snart
kommer fjäderkotletterna flyga runt öronen på er och ni kan fånga dom
Snart snart kommer jag kära solstol
Snart
Bara några timmar
Jag jobbar i mitt anletes svett för att bli klar
Jag sliter som ett djur
Nåja, inte som ett Ligan-djur då, för dom sliter inte så mycket
Men kanske kanske sliter jag som stackars Simba.

Vet ni?!?!
Idag svimmade han av allt jobb
Stackars stackars Simba
Hans Matte försökte förklara att han bara latade sig
HA
Trodde hon vi skulle gå på den lätta ?
Va va ?!?!
Näpp
Inte vi inte
Simba, kom hit nu
Du får följa med ut till Landet imorrn
Du får gnaga på Leias ben som ligger där och väntar på henne  *ler*


Mollger då ?!
Ja, ni får veta mer imorrn på Landet.
Har inte kommit över stackars Simba än nämligen.  :-(

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Så härligt att komma ut på landet! Färskt gräs och jakt! Nosbuff

2011-04-19 @ 19:45:21
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Therese Bergsmo

Det var faktiskt så att Simba bara låg och latade sig på grusgången. Rullade och snyggade till pälsen ordentligt... Sedan fick han en omgång med Furminatorn, blev naken-katt och fick gå in.



Sådeså.



Kram!

2011-04-20 @ 09:30:16
URL: http://www.bergsmo.se
Postat av: Inkan o Ligan

Han ser lätt avsvimmad ut.

helt klart

:-)

2011-04-20 @ 09:32:09
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0