Tre träningspass á 30 minuter vardera

Det var ingen söndagspromenad idag inte.
Vi började lite "lugnt" med att hålla ett högt tempo i 30minuter.
Nåja, det var "bara" ett lättare urjobbigt corepass.
Sen ökades takten till att köra ett 30minuter EasyLine pass, för att avsluta med ett stenhårt Bootcamp i 30minuter.
Du kan läsa på Kenzais hemsida vad dom olika passen innehåller.

I EasyLine så är det maskiner man kör och sedan kör man styrka mellan maskinerna.
Jag har beskrivit det lite förut.
Det är en slinga i taket och så kör man efter den och byter när det röda börjar lysa.
Det lyser i 10sekunder tror jag det är och sedan kör man igen.
Det är stentufft (om man vill alltså) och man håller igång precis hela tiden.
Men sjukt roligt och man känner verkligen att man har tränat när man är klar.

Bootcampen tog rejält slut på mig.
Shit, jag var heeelt färdig, men det var vansinnigt roligt.
På grund av mina knän så kan jag inte göra vissa saker, men börjar sakta lära mig vad jag kan göra istället.
Har tränat så pass länge nu så det fungerar bra.

Nu sitter jag i soffan och är nöjd med mig själv.
Jag börjar sakta lära mig hur jag ska äta, när och vad.
Kör stenhårt med gröt innan träningen och ägg efter.
Har en del mat kvar i kylen sedan jag lagat tidigare och ska nu också ta mig samman och laga en del av det jag fått från Millan och Marie.
*mums*

På vardagarna har jag min Mat&Sov-klocka.
Nåja, mest mat iof.
Det är inte så poppis om jag sover på jobbet.   *ler*
Men iom att jag har telefonen inställd på mat var tredje timme så följer jag faktiskt det rätt bra.
SÅ, vad det lider så får jag nog vettiga matvanor.


Kommentarer
Postat av: madde

havregrynsgröt före träning är perfekt. men du äter äl mer än 1ägg efter träingen?! (Hoppasjag...)

glad att du gillade träningen..

ha en fin onsdag!

2011-04-06 @ 05:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0