Tuppen och Jag

Vi är polare vi.
I morse var det han och jag som var uppe och gal.
En stund före fem vaknade jag och kunde inte somna om.
SÅ jag .............
Puzzade på Puzzlan en stund.
Pratade med Prinsen och hade en lång diskussion med Vitöra.
Sen gick jag upp och tog ett bad.
Tänk, mitt varmvatten hade kommit tillbaka.
Bara sådär liksom, under natten ?!
Tja, sen åkte jag iväg till jobbet istället.
Väl framme var klockan halv sju ungefär.
Jösses, det känns som mitt i natten nu.  *ler*
I morgon tänkte jag inte ha möte med tuppen.  *ler*
Det borde räcka med en gång i veckan liksom.


Kommentarer
Postat av: Gunilla och Frasse

Skönt att varmvattnet är tillbaka, det är inte så kul att blaska kallvatten på sig i arla morgonstund :-)

Strongt gjort att stiga upp och inte bara ligga kvar och gosa - det brukar jag göra när jag vaknar tidigt, och givetvis komma i tidsnöd likförjamat :-)

Kramar och tassklappar

2011-04-27 @ 16:58:33
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

Tur att varmvattenstrejken var över. Inte vill man vakna så tidigt varje dag (ryser vid blotta tanken)! Hoppas missarna inte vill ha tidig frukost imorgon, om du bestämt dig för att sova ut lite. /Stationskattmatte.

2011-04-27 @ 20:48:56
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Ninnie

Vill inte direkt påstå att vi är polare tuppen o jag men kräket har väckt mig vid halv fem i en hel vecka. Tanken på någon maträtt med tupp som huvudingrediens får mig drägla hungrigt....

2011-04-27 @ 21:47:51
Postat av: Kjelle Bus

Har du en Tupp i lägenheten oxå stirrar med stora ögon ?

Här bor Tuppen ute i hönshuset , jag hör honom ibland när jag o matte är ute på promenad.

2011-04-27 @ 21:52:29
URL: http://kjellebus.blogspot.com
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 21:52:47
Postat av: Anonym

2011-04-27 @ 21:52:50
Postat av: Inkan o Ligan

hehe kjelle bus ja nästan ler

2011-04-27 @ 22:12:42
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0