Yes yes yes

Jag kom med.
På båda passen på Kenzai idag.
Tyvärr hinner jag dock inte med vattengympan i Husby innan.  :-(
Då hade jag behövt en egen helikopter och jag har inte hunnit köpa någon ännu.  *ler*
Får bli på nästa lön.

Jag var ju på intro på Kenzai häromkvällen.
Det var helt underbart.
Kändes lite som att stiga in i ett rymdskepp.
Det är oerhört svårt att beskriva dock.
Ni får försöka läsa er till lite på sidan om ni vill.
Maskinerna på EXTRAvaganza är ju jättenya och fina, men dom här var snäppet coolare, plus att det fanns en sal med maskiner där man slipper inställningar.  Dom går på hydralik.
Man kör efter en röd slinga i taket.
Styrketräningsmaskinerna har en grunka som gör att man håller rätt hastighet.
Ja, som sagt, lite svårt att berätta.
Idag ska jag iallafall på ett pass som heter Easy Line Intervall 45;
Beskrivs som följer;
Ett intensivt och tufft pass med både styrka och kondition i intervaller. 45 respektive 60 min långa pass. Avslutas med välgörande stretch och avslappning. Nu kör vi!!
Sen blir det ett 30minuters corepass efter.
Sen är det hem och städa inför morgondagen då Prinsens UrMatte kommer och hälsar på.
Ska bli jättekul.
Alla katterna är putsade och kloklipptta.
Funderade en kort sekund på att bada hela Ligan, men slog det ur hågen tills det blir lite varmare ute.

Kommentarer
Postat av: madde

kul att du kom på easyline (mer stretch blir det på 60min passen...)

hoppas du hinner komma imorn då jag vikarierar på 60min easyline :o)

2011-04-02 @ 15:16:13
Postat av: Inkan o Ligan

Jag står som 7e reserv så vi får se. :-)

2011-04-02 @ 15:17:46
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: madde

då tror jag nog du kan komma med... vi ses!

2011-04-03 @ 08:40:34
Postat av: Liger

Sounds like a lot of things are happening around your life :). What is your focus? :) I am just curious :)

2011-04-03 @ 09:27:00
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0