En Hemma-Helg...............

................  har vi.
Matte njuter av att för en gång skull göra ingenting.
Bara ta dagen som den kommer och må bra.
Ligan har inte riktigt samma åsikt om att vara hemma.

Bandit här;
- Vi är DJUPT deprimerade.
- Vi kan inte FÖRSTÅ hur Matte kan sätta sig själv i första rummet, på det här viset.
- Att FULLSTÄNDIGT strunta i våra åsikter och känslor.
- Vi tackar ER alla jamare, voffare och jamare och voffares Mattar som iallafall FÖRSÖKTE, få Matte att åminstone LITE tänka på oss.  
- Tack !


- Puzzel mår riktigt riktigt dåligt.
- Idag har hon legat i soffan hela dagen och gråtit och krampaktigt kramat kudden.
- Stackars stackars Puzzel.
- Jag lider så hemskt med henne.  :-(
- Matte, som inte verkar ha några känslor alls ??! säger att Puzzel bara ligger iallafall, oavsett om det är Landet eller lägenheten.
- Ja, men vadårå, det är ju iallafall miljöombyte och det mår Puzzel också bra av.
- Inte bara vi andra.
- Friskare luft där bland tallar och granar och det mår Puzzel bra av.


Prinsen här;
- Vadå får inte vara i bokhyllan ???
- Som om jag brydde mig va !
- DU Matte bryr dig inte om OSS.
- Då bryr jag mig inte om vad DU säger.
- Sådeså


- Jag leker med ditt fina hjärta, som du tycker så mycket om.


- Kollar in en Ior som finns här i hyllan.
- Dom som du gillar så mycket och är rädd om Matte.


- Kanske kan jag bita lite och oj, tänk om den går sönder ?


Bandit igen;
-
Tror jag fått Får-Inte-Åka-Till-Landet-Kräk-sjuka
- krääääääääääääääk


- Isch, vad äckligt Matte.
- Du behöver städa här.


- Jag måste ha ett glas vatten.
- Tror jag tar ett coca colaglas.


- Eller nä förresten, tar en mugg härnere istället.


- Jaha, nu är jag klar här uppe.
- Undrar vad jag ska hitta på för bus nu ?


- Kikar in genom nyckelhålet tillMattes inneboende.
- Det går säkert att öppna dörren, fast jag inte får.


- Men Matte, nu har du varit elak igen.
- Vänd genast ner alla handtagen, så jag kan öppna dom dörrarna.


- Ja, ni ser ju själva hur vi har det.
- Var finns närmsta Kattombudsman eller kvinna ?
- Eller finns det nån familj som vill adoptera oss ?


Matte här med djupt böjt huvud;
- Förlåt Ligan
- :-((
- Vi ska åka nästa helg.
- Redan torsdagkväll packar Matte och åker.
- Lovar

Kommentarer
Postat av: ☆Annmi

Haha Skojsigt tassat inlägg på nå't sätt ;)

/Jam & Kram i välls ☼

2011-08-06 @ 20:22:41
URL: http://annmisblogg.blogspot.com/
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Hörruduru - den där hemliga gästen???

2011-08-06 @ 20:35:59
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Stackars, stackars Ligan. Vilken okänslig matte! Krävs absolut bättring. Vi undrar också över gästen??Nosbuff

2011-08-06 @ 21:25:30
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Lisbet Lindell

Hahaha, som vanligt ett underbart inlägg, stackars stackars katterna, fast jag tycker dom gnäller lite mycket, dom har ett fantastiskt liv, bara grymt5 bortskämda!!

Ja den där hemliga gästen är jag också nyfiken på!!



Kramar i massor från Bjärsjölagård

2011-08-07 @ 10:43:25
URL: http://bc-cancer.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

Desamma Annmi

* Bezzie's och Magou's matte* de kommer senare idag. :-)

Dui och Deco visst är det oerhört synd om dom ??!

Lisbet Lindell frågar du Ligan så protesterar dom högljutt. Frågar du med så håller Matte med i massor. ler

2011-08-07 @ 10:46:13
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0