Prinsen på äventyr

Filmerna som kommer är mycket små tyvärr, men rätt roliga ändå.
Att filma med min mobil är inte speciellt bra, men jag glömde juh kameran, så ni får hålla till godo med detta.

Besöket gick bra, eh tror jag?!
Här är vi på väg.
Eller, tja iväg och iväg.
Min tanke är att Prinsen ska gå själv.
Han har fått en fin militärgrön hundsele.
En växa-sele så att säga.  *ler*
MEN, det slutar alltid med att jag får bära honom iallafall.  *suck*

Så är Prinsen då äntligen i buren i bilen.
Här säger han nog att "nu åker vi".
Han är stooor kisse, iallafall än sålänge väldigt LÅÅÅÅÅNG kisse, med en väldigt vääldigt liten fånig röst.  *fniss*
Han ÄR bög.
Den saken är solklar.
MEN, det är precis som det ska vara.
Prinsens Matte älskar ju Jonas Gardell och eftersom jag inte kan få honom så får jag väl nöja mig med en kattkopia istället.   hihi

Här är fontänen.
Himla läcker, måste jag säga.


Här hälsar Mille en snabbis på Prinsen.
Tja, sen går dom åt varsitt håll.
Min Prins, var helt klart inte värd nåt mer.
Söta Mille  *ler*

Sen kom Zammy och hälsade.
Ledsen att filmen är sne. Försökte ändra, men den vill inte spara.  :-(
En snabb hälsning där också.

Prinsen har bara EN sak i huvudet.
KNARK
Han har INTE glömt, sen sist han var här, fast det var länge sen.
Jag LOVAR att det blev rensat.
Rejält

Zammy bara satt och STIRRADE.
- Va gööör han ?

Men Prinsen brydde sig inte om nånting.
Till slut var han hög som ett hus.

Grabbarna Boys i eh, "vi-ska-slåss" stil.
Zammy smattrade med tazzarna så det hördes till Vallentuna centrum, men han vågade dock inte gå nära PRinsen. Möjligen klokt.


När Prinsen till slut hade gått in, så gick Zammy ut.
- Det är MITT knark !!!!


- Men kommer han för nära, gör jag såhär.
- Liiiite läskigt är det juh.


- Inte ska du vara rädd Zammy.
- JAG kommer att ta hand om både dig och knarket.
- Jag passar det åt dig, när du är inne.
- Det lovar jag.
- Vilken HIMLA tur, att Tant Inkan gav mig till Mille.
- En äkta TrädGårdsTomteVakt liksom.


Så blev det tvångsgos till slut.
Dessvärre slutade hela knarkaffären med att Zammy skrämde vettet ur Prinsen, som i sin tur gav Zammy en tjotablängare så han tydligen fick en del blodvite.
Nästa gång ska vi vara inomhus och inte släppa ner Prinsen i Knarkträsket.
Han har helt klart svårt att hantera sitt missbruk.
MEN, Marianne har lovat att sätta honom på avvänjningskur eller kurs eller nåt i helgen då jag är på Gotland.


Lite tvångsgos med Zammy också.


Sen åt vi sockerkaka.
Två torn var.  hehe
Mums, så gott det var.
Tack !  :-)

Kommentarer
Postat av: mooch

VÄLDIGT FINA filmer, även om de är kraftigt pixliga. Ljudet framgår dock med lite för mycket tydlighet. Inte låter jag väl sådär... ;)



Ska nu hem och kolla till slagskämpen nr 1 och se om det ser bättre ut än vad det gjorde imorse. Blodvite i kragen kan man ju inte ha liksom!



Tackar för en trevlig fika och det finns viss risk för att Prinsen råkar ut för en "intervention" när du är på Gotland. Sådant där knarkande kan man ju inte hålla på med... =)

2011-08-15 @ 16:50:04
URL: http://luddrumpan.blogspot.com
Postat av: Inkan o Ligan

Jajag veeeeeeeeeeeeeeeet, men precis som för dig, så är filmer inte min grej. alls liksom.

haha Klart du inte låter sådär. bara din vålnad. hihi

Jag ska säga till honom om helgen. skratt

2011-08-15 @ 16:56:23
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Maurice & Kajsa

haha, sickna drogkungar!!!

2011-08-15 @ 17:48:12
URL: http://lillieslya.blogspot.com/
Postat av: Dui och Deco

Stora, tuffa och myntaknarkare..tja..vad ska man jama! Fina bilder! Nosbuff

2011-08-15 @ 18:20:35
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Mia systeryster

Haha, det här inlägget fick mig att skratta till;)

Knarkande katter och bögar;)haha

2011-08-15 @ 18:31:17
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/
Postat av: Bezzie's och Magou's matte

Men Inkan då - vi måste ringa kattvårdsmyndigheten!! Inte får man lära sina små babys sådant!! (Pssst, säg inget till matte, hon vet inte hur det går till här när Carina på CKH sytt nya myntakuddar)

2011-08-15 @ 18:59:24
URL: http://kathleensuppdateringar.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

*Maurice & Kajsa* eller Kung enbart snarare, för det är bara Prinsen som håller på sådär. Men kanske Zammy nu har lärt sig. Vem vet.

*Mia' ja en knarkande bögkatt liksom. Vem kan slå nåt sånt. hihi

Ops, *Bezzie's och Magou's matte* ska aaaaaaaaaaalls inte skvallra. hehe

2011-08-15 @ 20:17:54
URL: http://ligans.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Vad lyxigt med en egen knarkrabatt :) Vi fick en egen kattknarksplanta när vi var små men matte gömde den efter fem minuter och muttrade nåt om att siameser behöver minsann inte mer energi än de redan har

/Trion

2011-08-16 @ 21:05:12
URL: http://balineser.blogspot.com/
Postat av: Inkan o Ligan

haha Nåt säger mig att det är väldigt sant Suzanne ler

2011-08-16 @ 21:12:43
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0