- Filosofen har ordet

Jag gick klockan 13 idag.
Känns som om jag har jobbat in den timmen med råge dom senaste dagarna.
DOCK, för att hinna gå igenom alla mail jag inte gjort dom senaste två dagarna, så var jag dessutom extra tidigt på jobbet imorse.   *suck*

Efter jag åkte iväg  bort till min "Sektklubb" för att träna istället.
Först körde jag 45minuter i cykeln.
Älskar dom här underbara maskinerna.
Jag gjorde av med 550kcal på den turen.
Härligt
Man kan verkligen sporra sig att köra extra hårt då.
Sen körde jag ett vanligt styrkteträningspass.
Deras maskiner är helt underbara.
Drack en kopp kaffe, duschade och gick.

Det är NU filosofin kommer.
Går ut genom dörren och ser en bil som ser ut om min, rakt över gatan.
Lustigt, tänkte jag.
En likadan bil som min.
Samma färg och allt.
OCH, en snabbtitt på nummerplåten;
- Den heter också FEN ?
- Precis som min.
Jaja... saker händer ju som är underliga.
Vänder för att gå åt vänster till MIN bil och tvärnitar.
- MEN, det ÄR ju min bil.
Lika förvirrad som vanligt.

Det var ju då jag började fundera på allvar.
Alltså, jag är ju jämt lika förvirrad och det verkar inte riktigt normalt.
MEN, alltså, ÄR det verkligen så ??!
Är det inte resten av VÄRLDEN som är förvirrad ?
Verkar inte det mycket mycket troligare ?
En ensam liten människa KAN liksom inte VARA så förvirrad hela tiden som jag är.
Det är liksom inte möjligt !
ALLTSÅ, måste det vara resten av världen som är lite virrig och jag som är normal.
SÅ, nu har jag löst det problemet.
Skönt
Nu är jag lugn.   :-)


Kommentarer
Postat av: Therese Bergsmo

hahaha, jag brukar också virra runt på div parkeringar och leta efter min bil. Så jag är också normal :-)



En sak vi brukar säga här hemma, när man tycker folk beter sig konstigt och udda, är att det är nog oss det är fel på - det kan inte vara fel på så många andra människor som vi har kommit fram till stundtals...



Kram

2011-02-04 @ 19:12:53
URL: http://www.bergsmo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0