- Men Madde för h**e

- Kan du sluta vara så j**a populär och bra !
- Sluta upp och peppa och stå i och vara så att alla vill vara på dina pass.
- Var inte så j**a glad och heja på oss och kör bra musik.

Nä, nu får du börja med att;
- Le lite lojt.
- Spela skitdålig musik...........  ska fundera på vad.
- Jazz kanske, går bara inte att göra nåt vettigt till.
- Använd inte en massa roliga redskap.
- Speciellt inte korvarna, så vi ramlar av och har kul och glädjer varandra.

- Ta fram några sunkiga hantlar.
- KANSKE.
- Stå still på ett j**a ställe och se till att vi inte rör oss i onödan.
- Säg inte åt oss att le.
- Då GÖR vi ju de och som alla vet, leenden smittar av sig.
- Inte bra inte bra.
- Hm, vad mer?!?!
- Funderar

- Jo, kom försent.
- Det skrämmer förhoppningsvis bort den gladaste entusiast.
- Korta ner passen och ha lååååååååååång stretch.
- Gärna viftande i vattnet fram och tillbaka en låång lång stund.  (det har jag varit med om)
- Ha en entonig och skittrist röst självklart !!!
- Nu kommer jag inte på några fler bra råd tyvärr.   :-(
- Det ni ser nedan är stående på Maddes pass.
- Siffran längst bort betyder 0platser kvar och 25bokade.
- JAG har INTE fått nån plats till imorrn.
- Söndagspasset bokade jag för en vecka sedan.
- Muttrar
Vällingby Vattengympa Vattenklasser 19:00 19:45 Madde B 0(25)
- Problemet är ju att man bara får boka 5pass, vilket gör att jag får boka endast en dag i taget eftersom vattengympapassen i Vällingby går åt som smör i solsken.
- Muttrar ännu mer.

Kommentarer
Postat av: Mia systeryster

Du får ge henne listan med dina råd, muta henne lite;)

Härligt att hon är så bra ändå, trots att det är fullbokat på hennes grupper=D

2011-02-08 @ 20:42:53
URL: http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0