Dag 10: Detta gör mig glad

Hasseludden i goda vänners lag.
Här med Anna.
Bästa besöket på Hasseludden någonsin.




Och här med både Anna och Marie, dock var det just här bara Marie som fastnade på bild.


Jag älskar när jag får göra mysiga saker med mina bästaste vänner.
Njuta i Hjo med Lena och P-O är en annan höjdarupplevelse.
Ja, hela Skövde är faktiskt en höjdarupplevelse.  *skratt*
Att vara där med mina vänner är stort och härligt och jag njuter i fulla drag av lugnet därnere.
Snart dax känner jag.
Hittade ETT kort på dig Lena.
På utställning i Tibro.
Det va sådär kul va ?   *ler*
Men Puzzel njöt iallafall.


Njuta i Hjo
Ljuvligt Gott Billigt Mys


Kommentarer
Postat av: *Annmi

Wiiiii..Hihi...Njuta är underbart..

Jaa hela Hjo faktiskt...Bor ju i Hamnområdet i Hjo ♥...



/Jam & Kram



Psst..Har frågat ang BARF i min blogg - Du kan maila mig från den -

2011-02-26 @ 10:23:29
URL: http://www.annmisblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0