En Blogg-utmaning

Det var några dagar sedan nu, men jag fick den här av Lisbet.

♥Hur länge har du bloggat?
- Jag startade Min och Ligans blogg den 20mars 2008. Vi firar alltså strax 3-års jubileum.

♥ Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
- Oj, jag har en rätt lång blogglista plus några jag följer som inte ligger där, men troligen kommer läggas in där.
Jag har rätt många jag följer regelbundet. Dock inte varje dag för det hinner jag tyvärr inte.


♥ Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
- Väldigt många av dom är kattbloggar, men jag har en hel del som är cancerbloggar eller folk som har det jobbigt på något sätt. Några får mig att skratta varje gång jag går in där.

♥ Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
- Ja, det tror jag.

♥ Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
- Ja det har jag. Jag har helt enkelt valt att öppna en till "hemlig" blogg där jag skriver om mina mest intima tankar. Den bloggen är lösenordskyddad och man får fråga om man vill in dit.

♥ I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
-  Jag bloggar till att börja med för att jag älskar att skriva. Jag älskar att skriva berättelser och sen älskar jag mina katter. Det är roligt att lägga ut bilder på dom och visst är det kul om nån läser, men ärligt talat skulle jag skriva ändå.

♥ Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen?
- Svar ja. Helt underbart att kunna lära känna folk på det här viset och faktiskt kunna få vänner.

♥ Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
- Japp, det tror jag.

♥ Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig?
- Nej, ser inga nackdelar.

♥ Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
- Jupps, om inget händer som gör att jag inte kan så ja det tror jag.

Som alltid med en utmaning ska den skickas vidare!
Dessa vill JAG utmana;
Sol och Månes underbara blogg;
Honeysuckles; min kattvän Anna
Bergsmobloggen; haha bloggen är jag är slav åt, *fniss*  Jag gillar dig också min vän. *ler*
Cannoli; min alldeles egna matkreatör och vän
Mamma Ulrica; min stöttaden vän i cyber

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för utmaningen, har fått den en gång redan och ska försöka ta tag i att svara på frågorna nu när jag fått den från två håll :-)

Kram

2011-02-05 @ 15:20:37
URL: http://www.cannolisblogg.se
Postat av: Anna.S

Tack för utmaningen, jag har precis kommit hem från ett 90års kalas (60 + 30) men tar tag i det i morgon :)Kram

2011-02-05 @ 22:40:55
URL: http://www.honeysuckles.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0