Glada roliga underhållande bloggar

Måste få rekommendera några som jag läser.

Jag garvar så jag kiknar när jag läser om "Vuxna människor har inte hamstrar".
Fullständigt galen blogg och när jag behöver rensa hjärnan lite slänger jag mig in hit.

Grabbarna boys blogg är det mysigaste och finaste jag läst på länge.
Jo jag veeeeeeeeet att det är hundar.
MEN, matte är ju hundägare fd visserligen, men i anden fortfarande, sedan 1992.
Jag älskar bilderna.
Jag älskar texterna.

Sist "Monas universum"   Galet skruvad och jag försöker fortfarande lista ut varför Talibanen kallas just så.

Ha en underbar söndagkväll.
Må den leva länge.

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tack för att du skriver så fint om oss.

Jätteglada blev vi.

Hundarna betyder verkligen mycket för oss alla speciellt för mattarna i vår familj.

Ha det så bra.

Vov o kram!

2011-02-20 @ 20:30:04
URL: http://grabbarnaboys.blogspot.com/
Postat av: Maria

Klart jag inte har något emot det! Jag blir ju bara smickrad, tack för fina ord! kram!

Postat av: MonasUniversum

Och jag säge som Maria; klart jag inte har något emot det.



Talibanen ja. När hon var mindre så var hon 10 x Emil i Lönneberga. Försatte mig alltid i sjukt pinsamma situationer. Nån sa vid nåt tillfälle, utan att ha Osama bin Laden i åtanke alls, att hon var som en taliban. Gjorde som hon ville och gick sin egen väg. Sen blev det bara så att jag fortsatte att kalla henne så. Meningen var att min blogg skulle vara anonym. Skulle jag börja kalla henne Jennifer i bloggen så skulle det kännas konstigt!

2011-02-21 @ 06:33:45
URL: http://www.monasuniversum.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0