Han har åkt nu :-(

Tottemannen
För första gången på hur länge som helst har jag "bara" 4katter+Eddie.
Det kändes när han åkte ska jag säga.
Jag har haft honom hos mig länge nu, men samtidigt jag vet att han kommer få det alldeles strålande bra.
OCH att jag kommer få träffa honom. 
Tog in buren och ställde den i hallen.
Ni som har katt vet att en Atlas 10-bur inte är speciellt stor.
Ni som träffat Prinsen vet att han är stor.
Dock inte större än att han kunde trycka in sig i Atlas 10-buren.
Totte sitter bredvid.


- Farbror Prinsen, får du plats där ?
- Den ser lite liten ut.
- Halva din bak är kvar utanför.


Bandit kom vägen förbi och kikade så att allt gick lugnt till.


Sen gick Prinsen ut och Totte gick självmant in i buren.
Nu stängde jag inte, för jag vill inte att han ska känna att buren är farlig.
Det räcker med att JAG är farlig.  *ler*


Totte kikar ut.


Tottetass och Totte lite i smyg.


Totte, fina Totte.


Innan Totte skulle åka så tänkte jag att ett sista tvångsgos får han stå ut med.
Plus att jag passade på att klippa klorna, så han inte river nån det första han gör.




Goaste fina Totte.
Jag ser fram mot den dagen du sitter sådär i någons knä alldeles frivilligt och låter dig gosas med.
För den dagen kommer att komma och jag tror inte den ligger så långt bort.
Som jag sagt förut;
Hans agg till mig är rent personligt.   *ler*
Lycka till älsklingen !  Tazz och Kram


pst............. Ett sms från fd grannen Helena. 
- Gick jättebra, han var skitnyfiken & uppe i soffan direkt.
Tack Helena !

Kommentarer
Postat av: Findus, Isak och Rasmus

sniff Känns lite sorgligt här med. Fast vi vet ju att han får det bra med alldeles egna människor. Kurr och burr.

2011-02-11 @ 19:52:44
URL: http://stationskatterna.blogspot.com
Postat av: Dui och Deco

Nu blev vi allt lite "blöta i ögat" lilla Totte. Blir nog jättebra men visst känns det lite sorgligt., De är så fina tillsammans Prinsen och Totte. Tror det är enPrins som kommer att sakna sin lilla skugga.Nosbuff

2011-02-11 @ 20:27:14
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0