Jisses va poppis jag är

Under den tiden jag stod och tränade idag hade jag 4missade samtal.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee................. tänkte jag.
1 Postkodmiljonären ringer och berättar att jag vunnit en miljon.
Fast jag ju inte är med, men dom gjorde ett undantag för att jag är så unik.
2 Jag har vunnit på Trisslotten jag tappade bort och skrivit min adress på.
3 Min advokat som ringde och sa att det fanns ett dödsbo i USA som jag fått ärva.
Ett hus med swimmingpool, både inne och ute, plus en mängd andra bra saker.

Eller så var det bara;
1 Två samtal från marknadsundersökningsföretaget jag ska till imorrn. Dom ringer alltid för att kolla att man inte missat det.
2 Ett nummer som troligen är från nåt annat marknadsundersökningsföretag.
3 Från min kära granne från Landet, Sanna.
Liiite viktigt var jag väl va ?
Eller nåt..............

Kommentarer
Postat av: madde

jag saknade dig och dina glädjedyk i tensat idag...

så se detta som ett missat samtal (ler)

2011-02-07 @ 20:18:56
Postat av: Inkan o Ligan

hehe Tack Madde ! ler

2011-02-07 @ 20:20:51
URL: http://ligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0