Man kan ju inte ha rätt JÄMT liksom

Men NÅT kunde väl ha varit rätt ?
Eller ?!
Skrev glad och lycklig på FB.
Ja, jag som aldrig skriver på FB knappt.
Skrev iallafall;
På söndag kommer Prinsens Urmatte på besök. Ska bli såååååååå trevligt. :-)
Ja, söndag den 3mars skulle hon komma liksom.
Och Tant Millan skulle komma också.   *fniss*
Och Millan skrev tillbaka, ja hon som skulle med liksom;
Gör hon? och jag vet inget..
Inkan förvirrad.
Ja, det är ju rätt vanligt såklart.
UrMatte skriver tillbaka;
Ha ha kommer den 2/4 :-)) Kram
Hm................ alltså;
* Det var fel månad
* Det var fel datum
* Det var fel veckodag om det nu hade varit den 3:e mars för det är ju en torsdag.
MEN
* Det var rätt veckodag iallafall.
För jag TÄNKTE på en söndag.
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
s heder är upprättad.
Eller nåt...............   :-)
*ler brett*

Men det kommer bli kalastrevligt den 2april också.  *glad*
För övrigt så har jag nu en halvfri söndag där jag ska försöka att göra lite nytta inför den 19e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0