Myser

Jag sitter i soffan och njuter.
På väggen har jag tänt Jing och Jang.
Dom är så otroligt fina.

Det har varit en bra dag.
Efter vattengympapasset åkte jag hem och faktiskt dammsög.
Draget att sätta sig i soffan var stoooooooooooort kan jag säga.
MEN, det såg rent ut sagt för j"#¤%&/ligt ut härhemma.
SÅ, snabeldraken togs fram och alla katterna försvann.
Utom Bandit självklart.
Han är som vanligt mest i vägen.  *ler*
Tömde kattlådor och for runt och SEN var det soffan.
En stund..................
Det var liiiite segt att komma iväg, MEN jag slog tillbaka latmasken och åkte iväg.
Mantrar;
- Bara 7kg kvar.
- Bara 7kg kvar.
Så, körde ett rätt intressant spinningpass.
Hm.... lite skum typ.
Sen var det Muskel och min kära Madde dök upp.
weeeeeeeeeeeeeeeee
FAST, hon eh "skällde" lite på mig.   *ler*
Nå, jag vet att hon menar BARA väl.
Jag VET att jag kör stenhårt.
Kanske FÖR mycket för mina stackars knän.  *snyft*
Men det är ju så kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul !  :-))))
MEN, imorrn blir det istället tidig dag på jobbet, sluta tidigt och sen till gymmet på Xtravaganza istället.
Det är ju "sektträff" imorrn.
SÅ, då hinner jag med ett pass innan mötet.
Helgen som kommer blir dock allt annat än slim, så bäst att köra medans det går.

OM nu dom bedrövliga människorna på Backstugan i Solna behagar SVARA, så ska jag på brunch på söndag med Lillemor.  Men jag har rätt dålig erfarenhet av deras taskiga svarsservice.
Tur vi inte skulle dit idag, eftersom dom inte svarat ännu.   *suck*
MEN, jag har ju varit där några gånger nu och vet att man typ RULLAR ut därifrån.

Ni får ETT litet kort på Tottisen och Prinsen.
Har sådär en 60kort till att gå igenom på Mysparet.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Fullt ös hos er! Har den där långa saken vaknat´, vi tycker att han är spännande och läskig på samma gång. Så mycket fina bilder på alla missarna!

Nosbuff

2011-02-06 @ 21:20:14
URL: http://duideco.blogspot.com
Postat av: Gunilla och Frasse

Instämmer med Dui och Deco - vilket imponerande tempo du håller! Med mig är det så att jag gör allt med ett enda mål i sikte - nämligen att göra ingenting. Ligga i sängen med Frasse och läsa en god bok, det är numera den högsta lyckan för mig :-)

Frasse kissar på bra och verkar över huvud taget i form. Måtte det få fortgå! Tusen tack för mail, tips och stöd!

Kramar och tassklappar

2011-02-06 @ 22:15:21
URL: http://gunillaofrasse.allas.se/
Postat av: madde

japp, jag menar bra väl och att du dina knän ska hålla känge så du kan träna massor framöver...

2011-02-07 @ 06:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0