Tottisen

Jag blir så otroligt glad varenda gång jag får en uppdatering om honom.
Här kommer meddelandet;
"En liten helghälsning från en Totte på lekhumör. :-) Han ränner runt med den andra pojkkatten Love, dom verkar ha blivit goda vänner som tur är.  Tass och Kram
Jo, jag har fått tillstånd att lägga ut både texter och bilder.




Jag har fått en fråga om jag hör nåt om Sessan, men tyvärr så har jag inte det.
Hon har det garanterat bra.
Det var en jättetrevlig familj, så jag är inte alls orolig och alla vill inte hålla kontakten och det måste man respektera.
Men jag är jätteglad att jag får bilder från Totte mellan varven.
Rambo ser jag ju både personligen och via hans blogg och det är kanonkul.

Kommentarer
Postat av: Dui och Deco

Vad skönt att det blev bra för Totte. han är en riktig sötnos. Nosbuff

2011-02-20 @ 19:44:01
URL: http://duideco.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0