- Jobbar du halvtid

brukar bossen skämtsamt säga när jag går hem i tid eller möjligen en timme innan jag typ "slutar".
Jag har det som så fint kallas "förtroendearbetstid".
Samma chef har sagt att det betyder "jobba dina timmar och gärna ett gäng mer".
Riktigt så sa hon inte, men det var skämtsamt så det betydde.
Jobba typ massor.  
Lydig som jag är så gör jag det.  
Av nån anledning jobbar jag alltid som en jävla galning när jag har henne som boss.
Hm.........................  *skratt*

Nå, skämt åsido.
Idag gick jag runt fyra och bossen sa att "Men Ingrid, nu kan du inte skylla på att du kommer sju för jag är ju här före dig".
Det är helt sant.
Jag är så jäkla trött på morgonen så jag har inte orkat upp och vara sju på jobbet.
Inte för att jag alltså behöver det, utan för att jag tycker det är skönt att komma hem i tid.
MEN, om jag kommer EFTER bossen, då måste jag ju i logikens namn gå hem FÖRE bossen ??
Eller hur ?
Alla svar utom ja är fel.


OCH, att jag inte somnar i tid är alla bloggarnas fel.  :-(
NU ska jag sova, så jag kommer upp i tid imorrn.  :-)

Kommentarer
Postat av: Lisbet Lindell

Sov gott vännen!



Kram Lisbet

2011-01-25 @ 22:47:07
URL: http://www.bc-cancer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0