Hang in there

- Matte, jag hittade inga möss häruppe i skåpet?


Som förklaring brukar jag ha Eddies möss på uppvärmning därinne när han ska få dom.
Annars skulle Eddie få svälta nämligen.
Prinsen, som haft den bästa av skåpklättrarlärare har tagit ett steg till i sitt skåpklättrande.
Han hoppar nu upp till nivå/hyllplan två.
Det brukar inte Bandit göra.

- Du Matte, nu får du faktiskt servera oss fler kycklinghalsar va !
- Det är tomt i den där skålen och jag VET att det står CAT med guldbokstäver på den.
- Alltså borde det då ligga KATTmat där.


Men när det gäller det här med att hänga, så är Prinsen duktig på det.
Han har tränat "hängning" sedan han var liten valp.

Vitöra kör vanlig tonårs "jag hänger lite här" stil.


Vitöra blir så trött av all Mattes träning så han sover istället.
Man SKA helga helgen eller hur det nu heter.





Kommentarer
Postat av: carola

åh så fint det var här inne..

Underbara bilder på dina missar som vanligt.



Hur får alla reklam ovanför headern??

Väntar på ny design jag med snart, vill ha förändring i livet...börjar med bloggen:)

kram isar

2011-01-08 @ 22:50:17
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0